Hooghoudt

Opvallen in de timeline is lastig. Pünktlich tegen ‘advertentiemoeheid’!
Door afwisselen in soort en stijl gaan wij dit voorkomen en kunnen we inzichtelijk maken wat wel/niet werkt.
Social creatie is een kwestie van snel schakelen en de doelgroep weten te raken.
Door in te haken op relevante onderwerpen en trends maken wij content die de doelgroep graag wil zien.
Met gifjes en Facebook posts kunnen we de boodschap van Hooghoudt op een toffe manier overbrengen aan de doelgroep.

Chef's Table

Dat smaakt naar meer!

Gewapend met passie en liefde voor eten én drinken bereiden top chefs voor Hooghoudt fans een fantastisch 4-gangen diner.
Dat is natuurlijk een goede boodschap om te verkondigen. Door middel van gifjes konden wij alle foodies bereiken. En dat viel zeker in de smaak.


Olympisch goud

Wij gaan voor goud met deze post voor de Olympische Winter Spelen. De kopstoot is een oer-Hollandse traditie die onherroepelijk verbonden is met Hooghoudt. Het traditionele tulpglas heeft de zes ringen op de bar achtergelaten. Deze inhaker is gebruikt om de atleten veel succes te wensen vanuit Hooghoudt.