Hooghoudt

Opvallen in de timeline is lastig. Pünktlich tegen ‘advertentiemoeheid’.

Storytelling

De enige manier om eruit te springen is door content ontwikkelen speciaal voor de doelgroep. Content die leuk is om te consumeren!
Het neerzetten van een merk gaat verder dan het product, je wilt een bepaalde lifestyle neerzetten en zo een gevoel opwekken. Voor Hooghoudt hebben dit gedaan door middel van social content. Voor de 4 verschillende doelgroepen, met elk hun eigen interesses, hebben we unieke concepten ontwikkeld en geproduceerd.

Ome Henk

Met de Ome Henk serie hebben we lekker luchtige content ontwikkeld, in de vorm van korte verhalen. Door met deze rasechte Groninger op pad te gaan koppelen we de traditie en het echt Groningse aan het merk Hooghoudt. In een aantal afleveringen is te zien hoe Ome Henk de Groningse oude en nieuwe gewoonten bij langs gaat. Haring happen met een lekker korenwijn bijvoorbeeld.tige content, in de vorm van korte verhalen.


Olympisch goud

Wij gaan voor goud met deze post voor de Olympische Winter Spelen. De kopstoot is een oer-Hollandse traditie die onherroepelijk verbonden is met Hooghoudt. Het traditionele tulpglas heeft de zes ringen op de bar achtergelaten. Deze inhaker is gebruikt om de atleten veel succes te wensen vanuit Hooghoudt.